2011/04/28

IT'S CLAUDE TIME

Hellurei
Tuun taas tänne spämmimään kaikkien iloks ja suruks.

Elikkäs siis... Lupauduin tällä viikolla cossaamaan Claude Faustusta Traconissa syyskuussa (??) Martan kanssa, joka itse siis cossaa Alois Trancya.
Olin jo oikeestaan melkein luopunut kokonaan anime-cossien tekemisestä, (koska en pahemmin enää välitä animesta/mangasta, mutta Kuroshitsuji on poikkeus) enkä usko että tekisin tätä cossia koskaan jos mua ei olis pyydetty. Nyt aattelin, että mikä ettei kun kerta kysyttiin.
En itseasiassa oo koksaan ihmeemmin pitäny Claudesta hahmona, enkä Kuroshitsujin 2. kaudesta muutenkaan. Varmaan mietityttää miks mä sitten cossaan? :'D En itekkään oo ihan varma miks, nyt vaan huvitti! Niinkin yksinkertanen selitys siihenki.
Vähän jänskättää mitä ompelusta tulee kun ompelin viimeks...vuosi sitten kunnolla. No, ehkä saan apua joltain.




Testailin tänään mitenkä mun pärstä sopii tähän cossin ja tämmöstä shittiä sain aikaseks:



mun leuka on jotenki vammanen...

Peruukki, lasit ja kaikki oli ihan  randomilla revittyä eli toi ei missään nimessä oo mitään lopullista!

Ja niin asiasta toiseen... Mitäs tässä, eipä mitään. Ei oikeesti yhtään mitään. Lähinnä vaan ottanut kaikki asiat päähän niin että tuntuu. Nytkin vaikuttaa vähän siltä etten ehkä oo menossa vappuna mihinkään sattuneista syitsä, joita en tässä mainitse. Tuntuu vaan vähän siltä, että jos yksi ihminen on mulle vihoissaan nii ei mua sitten muutkaan kaipaa seuraan.....Noh, tämmöstä tää elämä on. En rupee syyttään itteenki enkä ketään muutakaan. Okei, jätän tän asian nyt omaan arvoonsa.

Tungen viel loppuun pari peruskuvaa ja selitän niitä jotain...ehkä.

ignoratkaa toi ilme  eikä kannata ees kysyä
Oon joutunut pitään mun hiuksia..noh, ei-keesillä, koska mun piiska on niin ylikasvanu ettei siitä yksinkertasesti enää saa hyvän näköstä keesiä. Tämmönen olin kai tiistaina jos oikein muistan, ja nää hiukset onnistu ihan hyvin (ainakin edestä, sivulta ja takaa katottuna..siitä ei puhuta). 

Random kännykkälaatu-kuva
Ja tämmöseltä näytin sit tänään
Ihan sattumalta muuten kaikissa aurinkolasit! Ja pahoittelut kännykkälaadusta

Kiitos jos luit (ja jos niin teit paina sitä "luin" nappulaa) :)
Kommenttia saa heittää ja se olis kovin mukavaa
         -musu ♥

Ps. Oon ihan rakastunu tähän biisiin♥ Vaik en pahemmin Katy Perryä diggailekkaan. Musavideo on kans hieno mut vähä haiskahtaa Born This Waysta apinoidulta..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti