Näytetään tekstit, joissa on tunniste the birthday massacre. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste the birthday massacre. Näytä kaikki tekstit

2011/11/06

WEEKEND

Hejsan
Tää viikonloppu on menny aikalailla erinäisten illanviettojen merkeissä.
Perjantaina tosiaan oli tarkoitus viettää Halloweeniä, mutta se teema vähän katosi jonnekkin niin biletettiin ihan vaan nollauksen ja hauskanpidon perässä. Ilta meni ihan jeessisti omalta osalta, loppuillasta meni vähän angstauksen puolelle, mutta näin käy joskus.
 Tämmöseltä tosiaan näytin (pahoittelut kännylaadusta, koska kamerasta on loppunu patterit ja en ole jaksanu ladata niitä)
 Ja mun "prinsessajuoma" :'D

Mulla ei oo hajuukaan kenen nää oli ja mitä ihmettä näille on tapahtunu :''D

Se sitten siitä perjantaista. Lauantain vietin kotona _yksin_ telkkaria katsellessa, koska porukat lähti istumaan iltaa. Tämmösiä päiviä tulee tosi harvoin nii nautin aika paljon siitä kun voin vaan röhnöttää olkkarin sohvalla ja kattella telkkaria, syödä, ja käydä tupakalla sillon kun huvittaa.
Ilta meni näissä merkeissä mukavasti
Jepjep, näillä mennään kuuhun asti.
Katsoin tosiaan pitkästä aikaa Tim Burtonin Alice in Wonderlandin. Oon kattonut tän vaan kaks kertaa aikasemmin (leffassa ja kerran kotona), koska oon vähän boikotoinu tätä leffaa.. Muistan että odotin reilun vuoden että tää elokuva tulee teattereihin, ja sitten kun vihdoinkin pääsin kattoon tätä niin tää oli mulle aikamoinen pettymys. Odotin siitä niin paljon enemmän, koska Tim Burton on mun ehdoton suosikkiohjaaja ja tän leffan kohdalla tuntui vähän että tästä leffasta puuttui se tietty "Burtonmaisuus". Haha voisin vaikka siteerata hyvin tästä leffasta Hatuntekijän replaa tän leffan laatuu ajatellen
"You used to be much more..."muchier." You've lost your muchness." Siis tää leffahan on visuaalisesti tosi kaunis, mutta en vaan tykkää yhtään sen tarinasta, mutta kyllä tätä silti ihan mielellään kattoo. No mutta joo, toivottavasti se ens vuoden puolella tuleva Burtonin uus leffa olis vähän lähempänä Burtonin leffojen normitasoa.
Eilen oli tosiaan aikamoinen Johnny Depp putki, koska ton Alice in Wonderlandin jälkeen katoin Cry-Babyn, joka oli aika naurettava ja sen jälkeen vielä From Hellin, mikä puolestaan oli ihan jees.
Nyt aattelin pyhittää tän sunnuntain pyhälle joutilaisuudelle eli toisinsanoen en aatellu tehdä yhtään mitään 8)
Ainiin oon muuten kuunnellu viime aikoina melkein pelkkää The Birthday Massacree ja täs viel otksikkoon sopiva biisi

Vähän turha postaus tuli, mutta kiitos jos luit♥
-musu

2011/05/19

I ÅBO

Elikkäs tänään meidän koululla oli kevärketki Turkuun. Oli ihan jees reissu, vähän turha tosin mutta mikäs siinä. Lähdettiin matkaan klo 8 aamulla ja takasin tultiin n. klo 18. Sää ei turussa ollu mikään paras mahdollinen, oli kylmä, vettä sato ja kävi tuuli.
Mitään materiaa ei tarttunu mukaan, yritin ettiä Foxtailia jostain, ja Jack & Jonesia mistä oisin voinut ostaa pari paitaa, mutta kumpaakaan ei löytynyt. No ne paidat voin ostaa ihan täältä Tampereeltakin. Tästä merkinnästä olis kyl tullu vähän mielenkiinotsempi jos oisin saanut ostettua jotain...
Nyt kyllä aivot jäätää niin pahasti etten keksi mitään kirjotettavaa. No joo, saatiin suurimmaks osaks hillua Turun keskustassa ihan omin päin. Ainoo pakollinen ohjelmanumero oli Turun taidemuseon opastettu kierros haluamaansa näyttelyyn. Oli tylsää. Pirun tylsää. Yleensä kyllä tykkäät ihan käydä taidenäyttelyissä, mutta vihaan opastettuja kierroksia, katselen mielummin teoksia itse kuin että siinä on joku plääsäämässä.

En tosiaan keksi enää mitään kirjotettavaa nii voisin laittaa tähän kuvia ja antaa niiden puhuu puolestaan:



Joku dude ylittää Aurajokee tommosilla...tikapuilla??

Tuomiokirkko....


Pakollinen (peiliteini)kuva siitä miltä näytin tnä. Peili on kovin paskainen, pahoittelut. En varmaan osaa ottaa enää muuta kun peilikuvia... :(

Saatan lisätä tähän myöhemmin lisää kuvia, jahka saan niitä kaverilta

Anygays, Kiitos jos luit
Kommentoi toki♥
     -musu

Ps. Oon taas ihan rakastunut The Birthday Massacreen♥ Syntsarokki ja -poppi on mun heikkous :'D