2011/07/07

MATERIALISM & MASTERPLANS

Heipähei
Musta tuntuu, etten olis kirjoitellut pitkään aikaan vaikka edellisestä postauksesta on 2 viikkoa, mikä ei ole periaatteessa mikään kauhean pitkä aika. Mutta kuten otsikko jo kertoo, materialismi on hyvä tekosyy tulla postailemaan.
Elikkäs, kävin tänään äidin kanssa Seppälässä (käydään siellä aika usein, mutta harvemmin tehdään löytöjä) ja mukaan tarttui taas uutta vaatetta ja asustetta. Alet on nyt parhaimmillaan kuumimmillaan joten halvalla päästiin.
En sitten tiedä/muista tuotteiden alkuperäistä hintaa, enkä välttämättä edes alehintaa.

Nahkatakki (syksylle/keväälle), 30€

Eli tämmöinen perus nahkatakki, huputon ja väliaikamallinen (siis liian ohut talvella käytettäväksi). Oon etsinyt tälläistä melko pitkään ja nyt löytyi hyvään hintaan. Joskus aikaisemmin alkukeväästä mulle tilattiin Ellokselta myös nahkatakki, mutta se osoittautukin olemaan törkeän lyhyt, joten sitä voi pitää vaan ihan tiettyjen asujen kanssa. Tämä sopii hyvin melkein kaikkeen.

Jakku, n. 10€
Kuvasta ei saa pahemmin selvää, mutta toi on siis vähän lyhyempi kuin normi jakut ja tossa on semmoiset pyöreet olkatoppaukset. Tää on siis tosiaan melko tyttömäinen, mutta ei haittaa. Olin katsellut tätä jo aikasemmin, ja sen jälkeen kadutti etten ostanut tätä. Olin tosi ilonen että tätä ei ollut ostanut kukaan muu. Käytän tätä mahdollisesti mun ja Hennan synttärijuhlissa, jotka on naamiaiset, mutten kerro vielä mikä mun asu on ;)

Rannekorut, n.2€
Nää on tosiaan ihan samanlaiset, kuin ne edelliset jotka ostin, mutta eri väriset. Ajattelin, että olis ihan kivaa jos olisi noista kaikki värit, kun pidän tommosista rannekoruista aika paljon




Ripset, ??€
En muista yhtään paljonko nää maksoi.. Mutta koska vanhat ripset alkaa olla jo niin huonossa kunnossa niin näille oli tarvetta.







Aurinkolasit, 3-4€

Vanhat lasit meni tosiaan rikki Turkissa, joten nämäkin oli tarpeen. Oon "joutunut" käyttämään mun Lady Gaga-laseja , jotka ostin The Monster Ballista (Gagan keikalta) 25:llä eurolla, joten oon ollut hirveen varovainen niiden kanssa, ja ne on mulle muutenkin tosi arvokkaat. Normisti käytän niitä _tosi_ harvoin.
Eli nämä on siis tämmöiset peruslasit, ja en tietenkään oleta että nää olisi mitenkään laadullisesti hyvät, mutta eniten mulle laseissa merkkaa ulkonäkö.


"Silmälasit", 3-4€
Nämä on näitä "valelaseja", tai miten itse sanon niitä "älylaseiksi". Mulla on aikasemminkin ollut tämmöiset -tai on kyllä edelleen-, mutta ne ovat ostettu joskus ernu-aikoina ja ovat turkoosipokaiset, eli aika käyttökelvottomat. Nää on siis muuten mustat, mutta niissä on vähän ruskeeta (miten kyllä kuvastakin näätte....).


Ja sitten vähän jotain yleistä löpinää (ihme että kirjoitan tämmöistä loppuun):
Mun kesä on tosiaan Turkinmatkaa lukuunottamatta ollut _todella, todella tylsä_. Oon ollut lähinnä kotona lagaamassa, koska mulla ei edes yksinkertaisesti ole fiilistä tehdä mitään. Onneksi kohta on mun synttäriviikko (18.-24.7.) ja sillon pitäisi tapahtua kaikkea mukavaa eli äiti on viikon poissa, synttärijuhlat ja Tala tulee ehkä Tampereelle mua tapaamaan♥


On pakko kyllä purkautua tänne eräästä asiasta mikä on vähän aikaa vituttanut suunnattomasti: nimittäin The Ark olisi esiintymässä Tammerfestissä. En ole mikään HC The Ark fani, mutta pidän bändistä silti kovasti. Jaa miksi se vituttaa? No siksi, että keikka on K-18, eikä kukaan mun kavereista kuuntele Arkkia joten joutuisin menemään yksin jos edes pääsisin sinne. Asiaa pahentaa entisestään se, että Ark tosiaan lopettaa toimintansa kesän jälkeen ja kuten Tammerfestin sivuilta lainaten  :
"Tammerfesteillä on yksi The Ark -fanien viimeisistä mahdollisuuksista nähdä idolinsa livenä."
Että ei muutakun ALL CAPS RAGE vaan 8(


 Mulle on iskenyt myös armoton Harry Potter fanituskausi taas päälle. Joo tästä en jaksa selittää sen enempää, kuin että odotan viimestä leffaa ilon ja surun sekasin tuntein. Kauheen outoo ajatella että ekasta leffasta on kulunu 10 vuotta!! Ei todellakaan tunnu niin pitkältä ajalta... Jotenkin absurdia ajatella, että mitä elokuvia enää odottaa samalla innolla kuin Harry Pottereita nyt kun ne loppuu... Äh alkaa pelkkä ajatuskin surettaan xD


Ihan tän fanituksen kunniaksi sain yhtenä yönä kuningasidean (ehkä) cossata Draco Malfoyta Traconissa!
Puku on tosi simppeli, mutta hiukset kyllä vetäisin siihen 1. ja 2. leffan liimaletti-tyyliin, koska en omia hiuksia noin lyhyeksi leikkaa enkä peruukkia jaksa ostaa. Saa nyt nähdä jaksanko tätä toteuttaa.






Eipä sitten muuta tälläkertaa
Kiitos jos luit ja heitä kommenttia♥
    -musu

4 kommenttia:

  1. Hmm... en keksi muuta kuin, että miksi noin harvat/ohuet ripset? :o

    VastaaPoista
  2. Anonyymi:
    Njaah, nuo nyt vaan sattui miellyttään omaa silmää.

    VastaaPoista
  3. Hei you! 8D Mitään lahjatoiveita? ;)

    VastaaPoista
  4. 5thAlice: Äää ei mulle tarvi lahjaa ostaa!! :o

    VastaaPoista