2011/01/23

罰金感じ

Gaaah voisin yritellä tässä väsymyksen ja niksojen sekaisissa tunnelmissa yritellä herättää tätä blogia taas henkiin.
Mutta, sanotaan vaikka ihan näinkin tyhjentävästi että Hyvää kuuluu! Kaikki saa päätellä ihan itse miksi. 
Ja tosiaan, koska poistin Gaga-merkintää lukuunottamatta kaikki vanhat merkinnät, en muista teinkö koskaan itsestäni mitään pienimuotoista esittelyä, joten teen sen nyt (taisi tulla kieliopillisesti aivan helvetisti liian pitkä lause, anteeksi kun äidinkieliperfektionisti olen..). 
Eli siis: Nimeni on Ella, mutta vihaan nimeäni todella paljon ja olisin aika iloinen jos minua kutsuttaisiin vaan vaikkapa Musuksi. Olen syntynyt 20 heinäkuuta 1994, eli olen siis 16-vuotias tällä hetkellä, mutta odotan kovasti täyttäväni jo 18.  Olen Tammerkosken lukion pitkällä kuvataidelinjalla, mutta toisinaan olisin paljon mieluummin amiksessa, koska lukeminen ei ole se mun juttu. Kuvataidelinja tosin on ainoa juttu minkä takia en jätä lukiota kesken, vaan käyn sen kiltisti loppuun hammasta purren ja verta itikien. Saan tyyliini inspiraatiota japanilaisesta katumuodista. En pidä ketään tiettyä henkilöä tyyli-ikoninani, vaan saan yksinkertaisesti inspiraatiota siitä mikä mielestäni sillä hetkellä näyttää hyvältä. Tällä hetkellä jumaloin kylläkin Reitaa yli kaiken. Hänen vaatteet, hiukset, basistin taidot ja kaikki! Ah, jumalani. Lady Gaga on myös merkittävä esikuva minulle, vaikka sitä ei ehkä ihan heti minusta huomaa. :'D
Kirjoitusinspikset tyssäsivät nyt taas vähän lyhyeen, mutta tungetaanpa tähän loppuun vielä pari päivää sitten otettu kuva minusta, koska tuosta pikkukuvasta ei oikein ota selvää (hiukset bugii, mutta plz ignore that):


Ja ainiin! Isäni on luvannut ostaa minulle jossain vaiheessa basson!! Ihanaa!! Odotan innolla! Unelmieni basso olisin ESP:n RF-00SL, musta tai valkoinen, mutta luulenpa että joudun näin aluksi tyytymään johonkin yksinkertaisempaan ja halvempaan (!!!) bassoon. Ehkä vielä joskus saan jommankumman noista kaunottarista♥



Ja ps tää mun blogi on varmaan rumin vitun blogi minkä oon koskaan nänhy. No joo, en jaksa nähdä ulkoasuan eteen vaivaa :P

Ja sanotaan vielä se että katsoin tänään elokuvan Donnie Darko. Oli hyvin outo ja mielenkiintoinen leffa ja siksi siitä pidinkin kovasti. Rakastuin myös tähän biisiin, koska pystyn jollain tasolla samaistumaan sen lyriikoihin. Tai ne oikeastaan muistuttavat minua siitä mitä vielä muutamia kuukausia sitten olin. Onneksi ne ajat ovat ohi :)


"And I find it kinda funny
I find it kinda sad
The dreams in which I'm dying
Are the best I've ever had
I find it hard to tell you
I find it hard to take
When people run in circles
It's a very, very mad world ... mad world
Enlarging your world
Mad world"

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti