2011/12/28

XMAS STUFF

Hello
Heitän tähän vähän kuvia joululahjoista mitä oon saanu:
Tosiaan sitä rahaa, siitä ny ei tarvi kuvia ottaa.
Kovanluokan Potterheadina sain tän kirjan jota oon kuolannu kesästä asti. Täs tosiaan kerrotaan miten niit leffoja on tehty jne ja välissä on kaikkee kuumottavaa krääsää esim tää upee Kelmien Kartta♥


Sain kans aika paljon suklaata mut oon syöny jo melkei kaiken.... :----D
Sit jotain mitä sain kavereilta
Tiinalta sain Kuroshitsujin kakkososan ah oikeesti ykkösen ostin joskus 1½ vuotta sitten ja oon ollu liian köyhä ostaan näit lisää♥ Oon ruvennu muutenki kerään taas Kuroo ja sitten Junjou Romanticaa, harmi vaan et ne molemmat maksaa 12 tai 13 e kipale :/ Kallista on!

Petrakta sain tämmösen iha sikakivan rannekorun. Oon halunnu tämmöstä tosi pitkään!

Hennalta puolestaan sain tämmösen korviksen joka oli ainakin Pedron mukaan 'feikkiplugi', me gusta!, ja sit tämmösen kivaisan pääkallosormuksen.

Ja Aino armaaltani sain tämmöset ihanat silkkibokserit ja sit suklaata ja kasvonaamion jonka lättäsin eilen mun naamalle. Tuntu jännältä ku se kuivu naamalle nii ei pystyny yhtää ilmeileen :'D

Krisulta sain semmosta älyttömän hyvää omatekemää suklaata jonka söin jo kauan sitten. Nam!
Kiitoksia tosiaan kaikille tosi paljon lahjoista♥

Joo mun asiat oli nyt tässä ja viel lopuks vähän parempaa kuvaa siit uudesta paidasta, tai no paidoista :)
Olen hehkeä
Kiitos jos luit♥
-musu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti