2011/08/03

EEHEHEE

Hellou
Kävin eilen kattomassa Ainon kanssa vikan Harry Potterin ja kärsin nyt törkeestä postpotterdepressiosta. Aah itkin oikeesti leffan puolestavälistä loppuun asti :'D Voi kyllä, oon hardcore potterfani, haters gonna hate. Vaikka kaikki melkein on varmaa tän leffan nähneet jo nii en viitti kuitenkaan kirjottaa siitä enempää, etten vaan vahingossakaan spoilaa kenellekkään mitään. Pottermoree odotellessa!

Ja tänään sitten hengasin Anniinan kanssa kapessa. Ostettiin kamaa meidän Traconin cosseihin ja löydettiin kaikki mitä tarvittiin. Käytiin eka kattomassa Radio Kirppikseltä mulle kenkiä, mutta eipä löytyny. Mutta siel olis ollut yhdet kengät millasia oon halunnut jo pitkään, eli tämmöset suurinpiirtein, mutta pitkällä varrella:
Joo ihan kiva, hintakin olis ollut hyvä, MUTTA myyjä oli liimannu kenkien varteen jotain muvotimannteja!!!!! En tiiä kuinka pahasti ne kengät olis vaurioitunu jos olisin repinyt ne blingit kotona itri, jotan kengät jäi sitten ostamatta, eikä oikeestaan ees pahemmin harmita.
Suunnattiin siitä sitten koskariin, mistä Anniina osti ittelleen Converset. Mentiin sen jälkeen H&M:ään, mistä ostettiin meidän cosseihin neuleet. Anniina osti myös kauluspaidan ja mä ne kengät (en jaksa ottaa kuvia ainakaan vielä).
Tän jälkeen mentiin takas koskariin, koska mun teki mieli kahvia (koskariin mentiin siks, koska Linkosuolta sai muutakin kun kahvia, jota Anniina ei juo). Otin suklaa-appelsiini jäälaten ja oli hyvää!!

Kahvi feat Anniinan pulla 8)

Puhuttiin siinä samalla kaikkee enemmän ja vähemmän henkevää. Oi Anniina olet ihana kun puhut mun kaa Potterista♥ Mentiin pullakahvien jälkeen ulos derppaamaan ja ottamaan kuvia. Kuvat puhukoot puolestaan!



Joo tiedän olevani oikeen edustava kaikissa kuvissa! xD
Ainiin, aiemmin päivällä oltiin käymässä Akateemisessa Kirjakaupassa missä kuolattiin iha muna ojossa semmosta awesomee Potter-kirjaa ! Siihen viereen tuli joku 5-v ipana sillee "KATO tos on toi harripotteri kirja !!". Mä sihisin Anniinalle vaan jotai "Sä oot liian nuori" ja Anniina repes xDD
Ajauduttiin sitten n. seittemän aikaan Hanabiin syömään ja oli hyvää ruokaa omnom (matkan varrella Anniina osti sen kirjan uuhaah pakko ostaa itekki *__*!!♥) Mentiin syöminkien jälkee viel hetkeks istuu Tampere talon puistoon ja sit lähettiin himaan.
Mulla oli ihan älyttömän hauska päivä! ♥
Odotan muuten ihan törkeellä innolla Traconia!!! Enää n. kuukausi ja cossit on hyvillä malleilla krakoja lukuunottamatta valmiina!

Meen huomenna muuten Särkänniemeen , eli hyvällä lykyllä uus postaus tulee huomenna tai perjantaina!
Kiitos jos luit♥ Heitäppä kommenttia!
   -musu

PS.

xD

8 kommenttia:

  1. Hahaa mullakin oli ihan mahtava päivä, kiitos siitä! >) Ja ei vittu nauran x'D tukehdun taas tähän sushiin mitä hain lisää ku asd toi Volden nauru <69 xDD EEHEHEE~

    VastaaPoista
  2. ihanat noi sun housut! mist oot ostanu? *u*
    ja pottermore tosiaan<3

    VastaaPoista
  3. 5thAlice: xDDDDDD tracooon!!

    screampleasure: kiitosta♥ ne on JCstä :)

    VastaaPoista
  4. hei moi, :'D ihana blogimerkintä taas sinulta.
    tulipahan tässä vaan mieleen että olitko tekemässä sitä Dracon cossia Traconiin? Minkälaista krakaa tarttet? (eli toisin sanoen mitä versioo oikein teet?) Jos teet sen puku version niin voin antaa sulle lainaan musta krakan ja jos teet ihan kouluversioo niin voin antaa sulle laineen luihuisten kravaatin. :3 (mulla kun sattuu olemaan se näin monen vuoden potter fanituksen takaa. :'D EHEHEEE! Vittu toi volden nauru)

    VastaaPoista
  5. Dream Doll Diva: No teen semmosen kouluasun mut mä ehdin jo tilaan krakan ittelleni 8) mut kiitti kuitenki ku tarjouduit lainaamaan ♥

    VastaaPoista
  6. Juu uukkei, no eipä sitten mitään. Mä varmaan sitten tuun kuolemaan kun nään sut siin cossis... *o* <3 Kai sulle tulee jokin iheellinen hilirimpsis sauva? ;'D (mun kaverilla on ollu/on edelleen sellanen ihmeellinen taikasauva joka pitää äänii kun sitä heilauttaa XD)
    Mä varmaan soittelen sulle silloin lauantaina Traconis jos en sua muuten löydä. :') Onnea cossin kanssa.

    VastaaPoista
  7. DDD: Jooo siihen tulee valo ja semmonen "BLINGBLING" kun painaa nappia :'D joo mulla on sit seurana Harry nii voit silleen bongailla, mut soittele toki :)

    VastaaPoista
  8. Ukkei, asia selvä. Yritän bongailla teidät sieltä. Toivottavasti sitten tunnistat ja muistat mut siellä conissa. :'D Tulipahan muuten vaan mieleen että Kamijo cossin jälkeen voisin vaikka tehdäkin Lucius cossin tai sitten jonkun muun... Rohkelikoks mua ei saa kirveelläkään uhattuna. :'D Nenätön Lord Voldemort kuulostaa hyvälle. Trololololoo

    VastaaPoista