2011/05/14

EW

Hellou
Koska mulla on taas kovin tylsää, ja haluun pitää tän blogin hengissä, niin yritän nyt päivitellä tänne jotakin.
Tiistai yönä klo 00:09 syntyi siskon lapsi, jota kävin torstaina ekaa kertaa katsomassa, kun olivat päässeet jo kotiin. Oli kyllä söpö poikavauva (en yleensä vauvoista/lapsista tykkää mutta tää nyt on eri asia), ei voi muuta sanoa. Harmi vaan etten voi laittaa tänne kuvaa, koska sisko kieltää :P
Mulle ei oo oikeesti tapahtunu muuten yhtään mitään. Mun elämä on ollu niin vitun tylsää lähiaikoina ettei mitään rajaa. Ai, tänään tulee euroviisut?! Haha niitä on kiva katsoo ja samalla miettiä pitäiskö itkee vai nauraa :'D

Tongin äsken kuva-arkistoja ja sain mun hiuskriisin selvitettyä. Haluun Reita-tyyliset hiukset takas. Nyt heti!
Harmi vaan, ettei nää vanhat kuvat oikeen imartele sitä hiustyyliä, koska en osannu laittaa niitä kunnolla, enkä leikannu tarpeeks lyhyeks. Pistää vaan vihaks kattoo näitä kuvia, koska näytän ihan kamalalta. Löysin kyllä yhden kuvan missä hiukset näyttää ihan jeessiltä:



 Tämmöseksi olis sitten tarkotus leikata.. Miten ne siis poikkee edillesestä?
  • Ensinnäkin tummat kohdat MUSTALLA, ei tummanruskeella. Tiedän, tulee kamala juurikasvu, mutta ei voi mitään
  • Vaikka hiukset on edestä pitkät, pitää leikata tarpeeks lyhyeks sivulta. about 4-5senttisiks, jos edes niinkään pitkiksi
  • No nyt ei tietenkään tule niin keltasta blondia kun viimeksi
  • Nuo kuvat muuten hämää, Mulla on pidempi puoli vasemman silmän päällä, aika monet mun kuvista on otettu peilin kautta, ja toi yllä oleva on jostain syystä vaan peilattu
  • Tummaa väriä pitää laittaa enemmän sivulle ja taakse/päälle, nyt on vaan 2 vammasta raitaa tuola takana
  • Tuo pienempi sivukaistale kapeammaksi, mulla se on nähkääs kamalan paksu! Siis sillee leveys-suuntasesti
  • Ja muutenkin pakko opetella laittaan noi hiukset kunnolla ja nähdä vähän vaivaa :''''DDDD

Muutenkin mulla on taas ihan hirveät ulkonäköpaineet. Koko ajan tuntuu siltä että oon ruma ja läski jne... Mulle tulee kyllä tälläsiä vaiheita aina välillä ja ehkä tääkin menee kohta ohi. Hirveitä alemmuuskomplekseja koko ajan..hyrr!
Eli tossa tuli nyt tiivistettyä mun viimeaikaset fiilikset. Tarvisin kans ihan hirveesti uusia vaatteita ja koruja.
Ehkä lopetan tän kirjottamisen tähän, ettei tänne tule mitään vihanjavitutuksenpurkaus settiä.
Kaiken kaikkiaan erityisen turha postaus  :'D
Kiitos kuitenkin jos luit
         -musu


PS. Lady Gagata tuli taas uusi biisi♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti