2012/01/31

DAY OFF BOREDOM

Hej på dig
Kuten otsikosta ovelimmat yksilöt voi päätellä mulla on tänään vapaapäivä (jotain hyvää koeviikossakin sentään hoho). Pientä shittiä tähän aluksi että mun koeviikko on muutenki tosi lunki tässä jaksossa: 3 varsinaista koetta ja yksi kuviksen koetunti, voisin jatkaa tälläsellä linjalla lukion loppuun iha mielelläni. Mutta ei kaikki nyt sentään iha hohdokkaasti koulun suhteen mene: eilen oli bilsan koe jonka aiheena oli solut ja perinnöllisyys yms. ja koe menikin niin että istuin paikallani puoltoista tuntia ja töhertelin suttupaperille. En osannu vastana _yhtään_ mihinkään. Onneks voin ehkä vielä jälkeenpäin keventää sen kurssin (pitkän kuviksen iloja). No mutta ei siitä sitten enempää.
 As you can see from the title, I'm having a day off today (something good about the exam week hoho). Some shit here at first: My exam week is very laid back this time, since I have only 3 test and 1 lesson of art, I would be very pleased to carry on like this the whole high school. Not everything has been nice with school: I had biology test yesterday it didn't go that well. I didn't have anything to say to any of the questions and I spent 90min only doodling some shit. Luckily I can maybe ease that course afterwards (oh the pleausres of the long art line). Well enought with that.

 Mulla ei tosiaan tänään ollut mitään tekemistä (paitsi ehkä mm. kaikkee), nii laittauduin ja otin kuvia, koska mulla ei ikinä ole aikaa tai on liian pimeetä kun oon menossa johonki. Kouluaamuina en todellakaan ole missään kuvauksellisessa kunnossa, saatika sitten koulupäivän jälkeen, eij ei. Kuvia tuli räpsittyä 96 (hups) ja niistä ihan mukava määrä onnistu ihan kivasti.
I didn't have anything to do today (except for lots of stuff) so I decided to do my hair/make up and take some pics, because I never have time or it's too dark already when I'm going somewhere and on schooldays I totaly not in the condition for pics, not to mention what I look like when I get back home, no no. So I took 96 pics (whoops) and quite a lot of them turned out to be pretty fine.



 
Naamakuvat on kaikki joksenkin saman näkösiä (minä ja mun monet ilmeet), mutta joo.... Tosi harvoin muuten kelpuutan mitään kuvia missä hymyilen! Ja näistä varmaan huomaa että mun suosikki tooli photarissa on 'color variations' ja sitä tuli kyl rämpytettyä aika reilusti :'D
The pics of my face all look pretty much the same (me and my many faces), but yeah..... I actually very rarely like pics where I'm smiling! You can maybe notice that my favorite photoshop tool is 'color variation' and I used it guite a lot :'D
Niiiin ja tosiaan melkein unohdin: vielä tämmöinen kakka kuva koko asusta:
Oh I almost forgot: a shitty picture of the whole outfit:
 Leopard shirt: H&M / Vest: One Way / Jeans: New Yorker (Braunschweig, Germany) / Jewelry: got all as gifts, so I dunno :D / Belt: from Turkey / Foxtail/ Chain: Cybershop

Oon muuten ihan rakastunu Gazetten Wakaremichiin! En yleensä kauheesti perusta ihan vanhimmasta gazesta mutta tää on vaan niin kiva.
I've fallen in love with Gazette's Wakaremichi. I don't usually like the oldest gazette that much, but this is just lovely!

Mun asiat tais olla jotakuinkin tässä, sori tää postaus on vähän tällänen narsismin multihuipentuma.
I think I've said evertything now. Sorry this post was somewhat multi-narcistic... 


Kiitos jos luit / Thanks for reading♥
-musu

4 kommenttia:

  1. minä sanoo että nro 5! 8))
    ps. noi revityt farkut on tosi hienot! o/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ohohupsistasaatana poistin ton äänestyshommelin koska en haluu et porukka aattelee et oon vammanen ja en osaa päättä ite minkä kuvan pistän BD
      ps. kiitosta!

      Poista
  2. Looking good :3 Oispa mullaki energiaa ottaa narsismikuvia. XD + toi leopardi(?)kuvioinen paita on hieno *3*

    VastaaPoista