2011/02/28

新しい服

Päiviä!
Tänää kävin siis shoppailemassa vähän äitin kanssa...äiti toimi lompakkona :'D Sain oikeastaan kaiken mitä olin aijemmin netistä kattellut lukuun ottamatta yhtä toppia Ginasta, mutta ei se oikeastaan edes haittaa kun sain niin paljon kaikkee muuta. Listaan tähän nyt kaikki ostokset:
Kengät:

Spirit Store 34,50€

Nää ei ole mitenkään erityisen upeat muttei mitenkään rumatkaan. Piti vaan ostaa nyt tälleen väliaikasesti vaan jotkut kengät kun edellisistä on vetoketjut rikki.
Plussaa noissa on se , että kärjet nousee vähän ylöspäin ja jalka näyttää pidemmältä.

Housut:


OneWay, 39,95€

"Lederhosenit" :'D Eli siis nää näyttää vähän nahkahousuille mutta on jotain randomia materiaalia. Nää ehkä kuulostaa epäilyttäviltä, mutta näyttää päällä oikeesti hyvälle! Kokeilinkin näitä alunperin ihan vaan huvilla ja ihastuinkin näihin ihan täysin.









Nahkatakki:

OneWay, 44,50€

Tää on mu ehdoton suosikki!! Rakastan tätä tosi paljon! Alemmassa kuvassa se ei näytä kauheen viehtättävältä kun se on vaan viskattu matolle... Jotenka laittaa tähän kuvan siitä kun se on mun päällä sillon kun koitin sitä ekaa kertaa.









Toppi

OneWay, 12,90€

Kiva perustoppi (tai en tiä onko toi ihan T-paita...) missä on pienet olkatoppaukset ja olkapäissä niittirivi. Laitan tästäkin kaksi kuvaa kun toi ei näytä kauheen hienolta kun se vaan lojuu lattialla.

 T-Paidat

Gina Tricot, 9,90 kpl

Ja sitten pari perus t-paitaa. Näitä ei voi olla ikinä liikaa. Tykkään erityisesti ton mustan kuviosta.
Ja oon aika ilonen kun nää on kokoo XS. Aina ennen mulle sopi S elu oon vissiin laihtunu vaikka oon ollu ihan varma että oon vaan lihonu :)


Vähän näin aiheen vierestä, oon ihan rakastunu Aural Vampireen! Oon kuunnellu sitä kyllä jo jonkin aikaa, mutta eilen kun latailin lisää biisejä rupesin popittamaan tätä ihan urakalla. PNFPN on tänhetkinen suosikki♥ (ei muuten mitään hajua mihin tolla biisin nimellä viitataan...)

Ja eipä mulla sitten ollut muuta :) Voisin nyt vaikka ruveta meikkaamaa ja laittaan hiuksia (olin siis "valeasussa" eli tyttömäisenä kaupungilla >__>) ja ottaa kuvia nää uudet vaatteet päällä :D

2 kommenttia:

  1. asd *u* toi takki ja noi kaks vikaa ginan t-paitaa !
    aaa tosi siistei löytöi näin selko suomenkielellä :D

    VastaaPoista
  2. screampleasure:
    Älä mitää :DD

    VastaaPoista